2010年4月4日 星期日

[好聽] Ego

這幾周上有氧都有聽到這首歌

我覺得好好聽喔~~~

還好張小姐知道這首!!!我不用尋尋覓覓了

而且今天早上上完課 老師接著上的拉丁熱舞也是跳這首

還叫我們進去一起跳~~~殊不知我們可能要再練個十年吧

而且我們要討論泰國只好拒絕了!!!(額 我想即使有空也不敢去吧 哈哈)

這歌配上舞蹈 有點SEXYTFR21.jpg

關於這首歌 下面這網誌的介紹很詳細~~~可以點去聽聽看

http://www.wretch.cc/blog/edisontseng/12225183

放一下歌詞好了 也是每賣!!!

http://www.youtube.com/watch?v=iQgIxAreK0I

Beyonce - Ego

Hey baby how you doing?
嘿 寶貝 最近過的怎樣
You know I’m gonna cut right to the chase
讓我們直接切入重點
Some women were made
有些女人像是被量產製造,沒有自己的想法
But me, myself
但是我,我自己
I like to think I was created
限量創造,獨一無二
For a special purpose
與眾不同,玩美無比
You know, what’s more special than you, you feel me?
而你也是非常特別,你瞭嗎?

It’s on, baby let’s get lost
就是現在,讓我們一起迷失在這花花世界
You don’t need to call into work, cuz you’re the boss
你就是自己生命中的老闆
For real want you to show me how you feel
對我表示你最真實的感受
I consider myself lucky that’s a big deal
我覺得自己受到幸運的眷顧
Why, well, you got the key to my heart
為什麼? 因為你有支鑰匙能開啟我心扉
But you ain’t gonna need it
但也許不需要這麼做
Id rather you open up my body
我期望你來打開我的愛
And show me secrets You didn’t know was inside,
告訴我你最深層的秘密
No need for me to lie
沒什麼好說謊的

It’s too big
玩美自信 可以很大
It’s too wide
可以很寬
It’s too strong
可以很強硬
It won’t fit
也許會不太適宜
It’s too much
也許多了點
It’s too tough
但卻很牢固
He talks like this
他講話的時候落落大方
Cuz he can back it up
因為他充滿了自信
He got a big ego
他的自我意識很強烈
Such a huge ego
就是滿滿的自信
I love his big ego
我愛他渾身的自信
It’s too much
愛到不可自拔
He walks like this
他走路的時候散發魅力
Cuz he can back it up
因為他自信十足

Usually I’m humble
通常我很謙虛的
Right now I don’t choose
但現在我可不這麼做
You can leave with me
你可以帶著我遠走高飛
Or you could have the blues
或者自己徒留遺憾
Some call it arrogant
有人認為說這是驕傲自大
I call it confidant
但我覺得這是信心的展現
You decide when you find
面對這樣的問題
On what I’m working with
要等你自己來理解
Damn I know, I’m killing you with them legs
迷死人的雙腿是我的秘密武器
Better yet them thighs
無人能敵的絕世美腿
Matter a fact it’s my smile
還有我招牌的陽光笑容
Or maybe my eyes
我水汪汪的大眼
Boy you a site to see
寶貝 你可要自己看清
Kind of something like me
你怎麼能錯過像我這樣的女生

It’s too big
玩美自信 可以很大
It’s too wide
可以很寬
It’s too strong
可以很強硬
It won’t fit
也許會不太適宜
It’s too much
也許多了點
It’s too tough
但卻很牢固
I talk like this
我講話的時候落落大方
Cuz I can back it up
因為我信心十足
I got a big ego
我的自我意識很強烈
Such a huge ego
就是玩美自信
But he love my big ego
但他愛我渾身的自信
It’s too much
愛到無法自拔
I walk like this
我走路的時候散發魅力
Cuz I can back it up
因為我充滿了自信
I, I walk like this
我走路的時候散發魅力
Cuz I can back it up
因為我充滿了自信
I, I talk like this
我走路的時候散發魅力
Cuz I can back it up
因為我信心十足
I, I can back it up
因為我信心十足
I can back it up
因為我信心十足
I walk like this
我走路的時候散發魅力
Cuz I can back it up
因為我信心十足

It’s too big
玩美自信 可以很大
It’s too wide
可以很寬
It’s too strong
可以很強硬
It won’t fit
也許會不太適宜
It’s too much
也許多了點
It’s too tough
但卻很牢固
He talks like this
他講話的時候落落大方
Cuz he can back it up
因為他充滿了自信
He got a big ego
他的自我意識很強烈
Such a huge ego
就是飽滿的自信
I love his big ego
我愛他渾身的自信
It’s too much
愛到不可自拔
He walks like this
他走路的時候散發魅力
Cuz he can back it up
因為他信心十足

Ego so big
玩美自信的魔力
You must admit
你不可否認
I got every reason to feel like I’m that bitch
我有權利成為有玩美的女人
Ego so strong, if you ain’t know
玩美自信的光采,如果你還不瞭解
I don’t need no beat, I can sing it with piano
來點節拍,我就可以跟著鋼琴唱

*

好吧

我最後由衷的希望可以得知那首

不知道道底是印度風還是中國風的英文歌

否則我只好帶錄音筆了喔!!!哈哈哈

沒有留言:

張貼留言